ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

 

Ходи ви се на кино, но имате въпроси? Не сте сигурни как да резервирате или закупите билет или просто бихте искали да разберете какво му е толкова специалното на специалния IMAX формат? Ние сме подготвени за тези и още от най-често задаваните въпроси. Прегледайте този списък и вижте дали ще откриете вашия. Ако не успеете, попълнете контактната форма в сайта, като не забравяте да уточните категорията, в която е вашето запитване. До скоро, очакваме ви в киното!

 

 

ФИЛМОВА ПРОГРАМА

 

Кога излиза програмата за следващата седмица?

Излиза най-късно в сряда, т.е. налична е 1-2 дни преди да влезе в сила самата програмата. Най-често програмата за новата кино седмица (петък-четвъртък) се качва на сайта във вторник. Може да варира за някои филми и според официалните почивни дни през годината.

 

Колко време се държи един филм на екран?

Това не се знае предварително, защото зависи от много и различни фактори (гледаемост, търсене, дистрибутор, нови филми)

 

От какво зависи дали един филм ще има показ в България или не?

Дистрибуторът на филма е този, койот решава дали ще излъчва дадено заглавие в България или няма.

 

 

ЗАКУПУВАНЕ НА БИЛЕТИ ОНЛАЙН

 

Кога мога да закупя билет?

Новата програма за седмицата се качва на сайта във вторник и е валидна от петъка на настоящата седмица до четвъртъка на следващата. Може да  закупите билет в момента на качване на програмата. Проверете в сайта каква е програмата за настоящата седмица.

 

Мога ли да закупя билети онлайн? Как и къде?

Вие сте на точното място! Може да го направите на нашия сайт. Изберете киносалон, филм и прожекция, след това маркирайте „Закупуване на билет“ и следвайте стъпките. Горещо ви препоръчваме преди да пристъпите към плащане внимателно да проверите поръчката си – за кой киносалон, в кой ден и час и в какъв формат ще гледате филма, за който купувате билет/и. След одобрение на плащането, проверете имейла с потвърждението и прикачените файлове. Ако видите някакъв проблем или нещо липсва, моля свържете се с нас през контактната форма на сайта или ни се обадете на телефон +359 894 650 777 всеки делничен ден между 12:00 и 17:00 часа. Не носим отговорност за билети, които не са закупени през сайта на киното или от касите на кинокомплексите.

 

Какви са предимствата на онлайн покупката на билет?

Струва си да закупите билети онлайн най-вече заради времето, което може да спестите и инвестирате в занимание, различно от чакането на каса. В случай че закупите намалени билети онлайн, не забравяйте да вземете с вас документа, удостоверяващ правото ви за ползване на намалението. Вашият билет е валиден само при представянето на такъв документ пред служителите на киното.  Повече информация за намалени билети ще намерите в нашите Общи Условия.

 

Каква е политиката за канселиране и анулиране на билети, закупени онлайн?

Можете да отмените вашата поръчка до 3 часа преди започването на филма само лично на място в кинокомплекса, за където са закупени билетите. Моля имайте предвид работното време на кинокомплексите за съответния ден.

 

Мога ли да платя билета си чрез мобилен портфейл?

Закупуването на билет за кино може да стане само на каса или онлайн с карта.

 

Кога най-късно мога да си закупя билет за дадена прожекция?

Може да го направите до 15 мин след започването на филма. Моля ви да дойдете максимално навреме, за да не смущавате преживяването на останалите зрители в кино салона.

 

Защо не мога да си купя билет за филма час след като той е започнал?

Защото влизането на закъснели зрители смущавате преживяването на останалите.

 

Кога мога да закупя намален билет? Какво трябва да направя?

Имате право да използвате намален билет само ако докажете, с валиден документ, правото си на такъв - на касата, при закупуване на билет на място или при влизане в залата, в случай на билет, закупен онлайн. Подробна информация за намалените билети и документите, удостоверяващи правото за закупуването им, може да намерите в Общите Условия на сайта или в киното.

 

Колко струва билетът за кино?

Информация за цените на билетите може да получите на касите в съоветния кинокомплекс или на нашия уебсайт в страницата на желаното кино.

 

 

ПЛАТЕЖНИ ИНСТРУМЕНТИ  

 

Връщате ли пари при използване на ваучери?

Не, киното не възстановява разликата нито в брой, нито в други продукти.  

 

Какви са възможностите за плащане на билетите онлайн?

Цената на билетите можете да заплатите онлайн чрез платформата на доставчика на платежни услуги PayU S.A., Полша, като използвате една от следните карти – VISA, MASTERCARD и MAESTRO.

 

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОЖЕКЦИИТЕ

 

Какво е OV/ОВ?

OV е Original version= Оригинална версия > филмът се излъчва на езика, на който е заснет и без субтитри.

 

От какво зависи дали филмът ще се показва в субтитрирана или дублирана версия?

Решението дали да се показва субтитрирана или дублирана версия на филма зависи от дистрибутора.

 

Колко реклами и трейлъри има пред филма?

Обикновено около 15-20 минути, но тази продължителност може да варира.

 

Какво означават категориите и възрастовото ограничение?

Всеки филм, прожектиран от Синема Сити, притежава категория, която се определя от Националната комисия за категоризация на филми към изпълнителния директор на ИА „Национален филмов център”. Достъпът на клиентите до прожекциите на филми се осъществява съгласно категоризацията на филмите и при спазване на произтичащите от това ограничения. Може да намерите повече информация за категориите и възрастовите ограничения в секция Категории.

 

 ПОДАРЪЧНИ ВАУЧЕРИ:

 

Как и къде мога да закупя ваучер за билет?

Може да закупите подаръчен ваучер на касите на всички наши кинокомплекси. Важно е да знаете, че отстъпките не важат за подаръчните ваучери. Повече информация, може да намерите в секция Подаръци на сайта.

 

Може ли да използвам подаръчния ваучер за различни прожекции?

На всеки подаръчен ваучер е указано за какъв тип прожекции важи.

 

Мога ли да удължа валидността на подаръчния ваучер?

Не, срокът на всеки подаръчен ваучер е указан на разпечатката и не може да бъде променян.

 

3D ОЧИЛА

 

Трябва ли да си закупя 3D очила за 3D прожекциите в киното?

В случай че не носите с вас очила, закупени при предишни посещения при нас, трябва да си закупите такива заедно с билета на каса или онлайн. Поради технически специфики и характеристики на прожекционната техника, правилата за използване на 3D очила за 3D филмови прожекции са различни в различните кинокомплекси, оперирани от Синема Сити. Моля, проверете дали за вашата избрана локация очилата са включени в билета или трябва да бъдат закупени отделно.

 

Трябва ли да си закупя 3D очила за IMAX 3D прожекциите?

В случай че не носите с вас очила, закупени при предишни посещения в Cinema City IMAX, трябва да ги закупите заедно с билета на каса или онлайн. Имайте предвид, че за IMAX 3D филмите може да ползвате само IMAX 3D очила.

 

 СПЕЦИАЛНИ ФОРМАТИ

 

Каква е разликата между IMAX 3D и обикновена 3D прожекция?

Подробна информация за преживяването IMAX може да намерите в секция IMAX  в нашия сайт.

 

Къде има IMAX зала?

Зала IMAX има само в Cinema City Sofia - Mall of Sofia.

 

Къде има 4DX зала?

Зали 4DX има в Cinema City Sofia - Paradise Center, Cinema City Plovdiv в Пловдив и Cinema City Varna във Варна.

Повече информация – в меню 4DX в сайта.

 

 

ХРАНИ/НАПИТКИ

 

Какви алергени има в продуктите на бара и в кафе зоната?

Може да видите списъка с алергени на видно място на бара и в кафе зоната във всеки от нашите кинокомплекси.  

 

Мога ли да вкарам храна отвън в кино залата?

В залите може да внасяте само продукти, закупени в Cinema City (от бара или кафето), с храни и напитки от други места няма да бъдете допуснати.   

 

 

ПРОМЕНИ В ПРОГРАМАТА, ОТМЯНА НА ПРОЖЕКЦИ

 

Какво става ако прожекцията се отложи?

В случай на отменена прожекция, моля обърнете се към мениджъра на смяна. Имате право на компенсация за билета, но не и за закупени продукти от бара или кафето.

 

 

ДРУГИ

 

 

Имате ли отстъпки за групи?

За да получите информация, моля направете запитване в секция Оферти/Групови посещения.

 

Има ли възможност за организиране на частна прожекция?

Има, да! Може да намерите повече информация на страницата на съответното кино или в секция Оферти/Наем на зала.

 

Имам ли право на отстъпка или безплатен паркинг в мола, в който се намира киното?

В различните локации важат различни правила и условия, затова проверете как е уредено това в страницата на избраното от вас кино, секция Упътване§Паркинг.

 

Как мога да се сдобия с кино постер? 

След последната прожекция на даден филм, може да поискате информация за останали плакати в офиса на мениджъра в киното. Имайте предвид, че правата върху постерите се държат от дистрибуторите на филмите и могат да се използват само за лични цели.

 

Какви възможности за работа и кариера има в Cinema City? 

Може да откриете информация за актуални работни места в секцията Работете с нас в сайта.